Wat is de levertijd?
In principe is elk product wat op de website te bestellen is, gewoon op voorraad in het magazijn van onze winkel.
Wij streven ernaar te leveren binnen 1 werkdag na bestelling. Uiteraard zijn wij hierin afhankelijk van de bezorgdiensten en kunnen er onverhoopt vertragingen optreden.
Wat zijn de verzendkosten bij bestellingen?
Voor bestellingen boven de 50 euro rekenen wij geen verzendkosten
Bij bestellingen onder de 50 euro rekenen wij 5 euro verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten bij retour zendingen?
De kosten voor retourzendingen worden volledig gedragen door de consument en worden niet gerestitueerd.
Hoe werkt het herroepingsrecht/retourzendingen
Op alle producten die u bij ons bestelt zit altijd een herroepings termijn van 14 dagen na ontvangst. Dit houdt in dat u altijd zonder opgave van redenen het artikel/de artikelen retour kunt zenden binnen deze gestelde termijn.
Voor het retour zenden vragen wij u wel het retourformulier in te vullen, echter de reden voor retourzending opgeven is vrijblijvend. Wij vragen dit wel van u om onze service continu te kunnen verbeteren.
Na ontvangst van uw retourzending streven wij ernaar het door u betaalde bedrag binnen 7 werkdagen op uw rekening terug gestort te hebben.
LET OP:
De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.
Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd.
Ons retour adres:
Pand7 afd. retouren
Nieuwstraat 7
3141AA
Maassluis
Retourzendingen in geval van defecten aan het ontvangen product
In het uitzonderlijke geval dat ons product u niet in de staat bereikt die u normaliter van het product kunt verwachten verzoeken wij u altijd eerst telefonisch of via email contact met ons op te nemen.
Dit om ons in staat te stellen u op de best mogelijke wijze te helpen.
Kan ik een verkeerde order tussentijds wijzigen?
In principe is dit niet mogelijk. U kunt wel binnen 14 dagen gebruik maken van het herroepingsrecht. Echter zijn de additionele verzendkosten voor retour altijd voor rekening van de consument.
Mocht u een verkeerde bestelling plaatsen binnen winkel openingstijden, dan staat het u vrij om direct telefonisch contact op te nemen. In dat geval kunnen we direct nagaan of de verzendorder nog te stoppen is.